JAVNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE POLOŽAJA
U OPŠTINI ČAJETINA
I RADNO MESTO POD REDNIM BOJEM 1:
NAČELNIK OPŠTINSKE UPRAVE
1. ORGAN U KOM SE RADNO MESTO POPUNjAVA:
Opštinska uprava opštine Čajetina, u Čajetini, Aleksandra Karađorđevića 34
2. RADNO MESTO KOJE SE POPUNjAVA:
NAČELNIK OPŠTINSKE UPRAVE, položaj u I grupi u Opštinskoj upravi opštine Čajetina – 1 službenik na položaju.
3. OPIS POSLOVA NA RADNOM MESTU:
Rukovodi i koordinira radom Opštinske uprave; planira, usmerava i nadzire rad Opštinske uprave; usklađuje rad organizacionih jedinica Opštinske uprave i obezbeđuje njeno funkcionisanje kao jedinstvenog organa; ostvaruje saradnju organizacionih jedinica u okviru Opštinske uprave; obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom opštine, odlukama Skupštine opštine, Opštinskog veća i predsednika Opštine.
4. USLOVI ZA ZAPOSLENjE NA RADNOM MESTU:
• stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka iz oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu,
• najmanje pet godina radnog iskustva u struci,
• državljanstvo Republike Srbije,
• punoletstvo,
• da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa,
• da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci,
• položen državni stručni ispit za rad u državnim organima ili položen pravosudni ispit,
• potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.
Lica koja nemaju položen državni stručni ispit dužni da dostave dokaz o tome u roku od 20 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava na konkurs.
Službenik koji je prvi put postavljen na položaj dužan je da u roku od jedne godine od dana postavljenja na položaj pohađa program obuke utvrđen za službenike koji se prvi put postavljaju na položaj.
II RADNO MESTO POD REDNIM BOJEM 2:
OPŠTINSKI PRAVOBRANILAC
1. ORGAN U KOM SE RADNO MESTO POPUNjAVA:
Opštinsko pravobranilaštvo opštine Čajetina, u Čajetini, Aleksandra Karađorđevića 34
2. RADNO MESTO KOJE SE POPUNjAVA:
OPŠTINSKI PRAVOBRANILAC, položaj u Opštinskom pravobranilaštvu opštine Čajetina – 1 službenik na položaju.
3. OPIS POSLOVA NA RADNOM MESTU:
Rukovodi radom Pravobranilaštva; donosi godišnji raspored poslova i zadataka, kao i druga akta od značaja za nesmetan rad i funkcionisanje organa; odlučuje o pravima i dužnostima državnih službenika i nameštenika; preduzima pravne radnje i koristi pravna sredstva pred sudovima i drugim nadležnim organima radi ostvarivanja zaštite imovinskih prava i interesa opštine, njenih organa i organizacija i drugih pravnih lica čije se finansiranje vrši iz budžeta opštine ili iz drugih sredstava opštine; po zahtevu, zastupa i druga pravna lica čiji je osnivač Opština u pogledu njihovih imovinskih prava i interesa, kada interes tih lica nije u suprotnosti sa funkcijom koju vrši pravobranilac; preduzima potrebne mere radi sporazumnog rešavanja spornog odnosa, u skladu sa zakonom; daje pravna mišljenja u vezi zaključivanja pravnih poslova imovinske prirode pravnim licima čije imovinske interese i prava zastupa, kao i drugim licima, na njihov zahtev; za svoj rad i rad Pravobranilaštva neposredno je odgovoran Skupštini opštine i Opštinskom veću.
4. USLOVI ZA ZAPOSLENjE NA RADNOM MESTU:
• stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka iz oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu,
• položen pravosudni ispit,
• najmanje pet godina radnog iskustva u struci posle položenog pravosudnog ispita,
• državljanstvo Republike Srbije,
• punoletstvo,
• da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa,
• da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci,
• potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.
Službenik koji je prvi put postavljen na položaj dužan je da u roku od jedne godine od dana postavljenja na položaj pohađa program obuke utvrđen za službenike koji se prvi put postavljaju na položaj.
III TRAJANjE RADA NA POLOŽAJU:
Rad na položaju traje 5 godina.
IV MESTO RADA:
Čajetina, Aleksandra Karađorđevića 34
V KOMPETENCIJE KOJE SE PROVERAVAJU U IZBORNOM POSTUPKU:
U izbornom postupku se proveravaju opšte i posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.
VI NAČIN PROVERE KOMPETENCIJA:
1. Provera opštih i posebnih funkcionalnih kompetencija:
• za radno mesto pod rednim mestom broj 1
1.1. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija
• Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada POSLOVI RUKOVOĐENjA iz oblasti ORGANIZACIONO PONAŠANjE – vršiće se putem pisane simulacije i razgovorom sa Komisijom.
• Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto PROPISI IZ DELOKRUGA RADNOG MESTA – ZAKON O PLANIRANjU I IZGRADNjI I ZAKON O JAVNOJ SVOJINI – vršiće se putem pisane simulacije i razgovorom sa Komisijom.
1.2. Provera opštih funkcionalnih kompetencija
U zadacima koje su kandidati izradili Konkursna komisija procenjuje na kom nivou su ispunjena sledeća merila kada vrednuje opšte funkcionalne kompetencije:
• razumevanje organizacije, vrste poslova i načela rada organa, službe ili organizacije;
• vladanje veštinom elektronske obrade teksta / prezentacije / tabelarnih kalkulacija;
• prikladan rečnik, gramatika i pravopis;
• stil pisanja / izražavanja;
• preciznost i tačnost u navođenju podataka.
• za radno mesto pod rednim mestom broj 2
2.1. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija
• Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada POSLOVI ZATUPANjA – posedovanje znanja i veština za sastav inicijalnih akata, podnesaka i pravnih lekova i drugih akata u poslovima zastupanja, veština prezentacije – vršiće se putem pisane simulacije i razgovorom sa Komisijom.
• Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto PROPISI IZ DELOKRUGA RADNOG MESTA – Zakon o parničnom postupku, Zakon o obligacionim odnosima, Zakon o izvršenju i obezbeđenju – vršiće se putem pisane simulacije i razgovorom sa Komisijom.
2.2. Provera opštih funkcionalnih kompetencija
U zadacima koje su kandidati izradili Konkursna komisija procenjuje na kom nivou su ispunjena sledeća merila kada vrednuje opšte funkcionalne kompetencije:
• razumevanje organizacije, vrste poslova i načela rada organa, službe ili organizacije;
• vladanje veštinom elektronske obrade teksta / prezentacije / tabelarnih kalkulacija;
• prikladan rečnik, gramatika i pravopis;
• stil pisanja / izražavanja;
• preciznost i tačnost u navođenju podataka.
2. Provera ponašajnih kompetencija:
Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama; upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata; orijentacija ka učenju i promenama; izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa; savesnost, posvećenost i integritet; upravljanje ljudskim resursima i strateško upravljanje, vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.
3. Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa Konkursnom komisijom.
VII DOKAZI KOJI SE DOSTAVLjAJU TOKOM IZBORNOG POSTUPKA:
Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od pet radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:
1) original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
2) original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo);
3) original ili overeno uverenje o položenom pravosudnom ispitu (za radno mesto pod brojem 2);
4) uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci (izdato nakon objavljivanja ovog oglasa);
5) uverenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak ni postupak istrage (izdato nakon objavljivanja ovog oglasa);
6) dokazi za prednost pri zapošljavanju po Zakonu o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica i
7) dokaz da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.
Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.
Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.
Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16 i 95/18 – autentično tumačenje), za kandidate pribavlja:
1) uverenje o državljanstvu;
2) izvod iz matične knjige rođenih i
3) dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima.
Međutim, ako u Vašoj prijavi navedete da želite sami da dostavite ova dokumenta, tada ih morate dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od pet radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.
Više informacija i detalja možete saznati na zvaničnoj internet stranici Opštine Čajetina klikom OVDE
Ostavite komentar