Naslovna Vesti Opština Čajetina zapošljava na 11 RADNIH MESTA! Evo koja su i kako...

Opština Čajetina zapošljava na 11 RADNIH MESTA! Evo koja su i kako da konkurišete (INFO)

0
Foto: N. Kovačević

Republika Srbija
OPŠTINA ČAJETINA
Opštinska uprava
19. decembar 2024. godine
Č a j e t i n a

JAVNI KONKURS
ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA
U OPŠTINSKOJ UPRAVI OPŠTINE ČAJETINA

I Organ/služba/organizacija u kom/kojoj se radno mesto popunjava:
Opštinska uprava opštine Čajetina, u Čajetini, Aleksandra Karađorđevića br. 34

II Radna mesta koje se popunjavaju:

RADNO MESTO 1. Stručni i upravni poslovi u oblasti turizma i preduzetništva, u zvanju saradnik u Odeljenju za privredu, društvene delatnosti i investicije – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Prati stanje, prikuplja podatke i izrađuje analize u oblasti turizma; priprema planove i mere za podsticanje razvoja turizma; vodi registar smeštaja domaće radinosti za teritoriju opštine i izrađuje rešenja o razvrstavanju u kategorije u skladu sa Zakonom o turizmu; priprema i izrađuje akta na obezbeđenju posebnih uslova za obavljanje taksi prevoza, režima i tehničkog regulisanja saobraćaja, radi poslove podsticaja preduzetništva, malih i srednjih preduzeća u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine opštine, obavlja administrativne poslove za Agenciju za privredne registre i pruža pomoć lokalnim privrednicima u registraciji i preregistraciji svojih firmi, sarađuje sa privrednim subjektima, pravnim i fizičkim licima; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti turizma u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine;
2) najmanje tri godine radnog iskustva u struci;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa isti ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 2. Poslovi terenske kontrole i naplate lokalnih javnih prihoda, u zvanju saradnik u Odeljenju lokalne poreske administracije – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Vrši pripremu godišnjeg plana kontrole vodeći računa o efikasnosti naplate; proverava zakonitost u radu i pravilnost ispunjavanja poreskih obaveza od strane poreskih obveznika; proverava tačnost, potpunost i usklađenost sa zakonom, odnosno drugim propisom podataka iskazanih u poreskoj prijavi i drugim aktima obveznika upoređivanjem sa podacima iz poreskog računovodstva i drugih službenih evidencija koje vodi lokalna poreska uprava; na osnovu naloga za kontrolu vrši terensku kontrolu u poslovnim prostorijama poreskog obveznika ili na drugom mestu u zavisnosti od predmeta kontrole; vrši poslove kontrole zakonitosti i pravilnosti obračunavanja i blagovremenosti plaćanja lokalnih javnih prihoda; sačinjava zapisnik, razmatra primedbe na zapisnik i sačinjava dopunski zapisnik o kontroli; priprema izveštaje u vezi kontrole lokalnih javnih prihoda; priprema nacrt rešenja za otklanjanje utvrđenih nepravilnosti u postupku kontrole, kontroliše podnošenje poreskih prijava za utvrđivanje lokalnih javnih prihoda rešenjem i učestvuje u izradi nacrta poreskog rešenja u terenskoj kontroli; učestvuje u opredeljivanju zahteva za izradu, izmenu i dopunu softverskih podrški za poresku kontrolu lokalnih javnih prihoda, učestvuje u izradi metodoloških uputstava u vezi terenske kontrole i uputstava kojim se propisuju procedure naplate lokalnih javnih prihoda; priprema i šalje opomenu o vrsti i iznosu lokalnih javnih prihoda dospelih za naplatu; vodi postupak po zahtevima za odlaganje plaćanja poreskog duga i zahtevima za otpis poreskog potraživanja po osnovu zastarelosti; daje obaveštenja i pruža stručnu pomoć poreskim obveznicima; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti ekonomske nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine;
2) najmanje tri godine radnog iskustva u struci;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima i položen ispit za inspektora ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa iste ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 3. Poslovi procene uticaja projekta na životnu sredinu, izdavanja integrisanih i drugih dozvola i praćenje stanja u oblasti zaštite životne sredine, u zvanju savetnik u Odeljenju za urbanizam, ekološke i imovinsko-pravne poslove – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Vrši pregled i proveru dokumentacije; sprovodi postupak i priprema rešenja o zahtevima za odlučivanje o potrebi procene uticaja projekata na životnu sredinu, zahtevima za određivanje obima i sadržaja studija o proceni uticaja projekata na životnu sredinu, zahtevima za davanje saglasnosti na studije o proceni uticaja projekata na životnu sredinu ili procene uticaja zatečenog stanja; sprovodi postupak i priprema rešenja o zahtevima za ažuriranje studije o proceni uticaja; organizuje javni uvid, javnu prezentaciju i javnu raspravu o studiji o proceni uticaja i studiji zatečenog stanja projekata na životnu sredinu; obezbeđuje učešće javnosti u odlučivanju postupku procene uticaja; organizuje rad i učestvuje u radu tehničke komisije za ocenu studije o proceni uticaja na životnu sredinu; postupa u svojstvu zainteresovanog organa kod postupaka procene uticaja pred nadležnim organima opštine i ministarstva; vodi javnu knjigu o sprovedenim postupcima procene uticaja projekata na životnu sredinu; predlaže mere i uslove zaštite životne sredine u pripremi izrade prostornih i urbanističkih planova; sprovodi postupak ocene prihvatljivosti i daje saglasnost na studije ocene prihvatljivosti u postupcima strateške procene i procene uticaja na životnu sredinu; daje mišljenje na odluke o izradi strateške procene uticaja planova, programa, strategija i osnova na životnu sredinu; vrši ocenu izveštaja o strateškoj proceni uticaja na životnu sredinu; priprema akt o davanju saglasnosti na izveštaj o strateškoj proceni uticaja planova, programa, strategija i osnova na životnu sredinu; sprovodi postupak izdavanja dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman i odlaganje inertnog i neopasnog otpada na teritoriji opštine; izdaje integralne dozvole operateru; izdaje potvrde o izuzimanju od obaveze pribavljanja dozvole za upravljanje otpadom; vodi evidencije o izdatim dozvolama i dostavlja podatke o izdatim dozvolama Agenciji i ministarstvu; daje mišljenja u svojstvu zainteresovanog organa na zahtev ministarstva i nadležnog organa opštine u postupku izdavanja dozvola za upravljanje otpadom; učestvuje u izradi i sprovođenju lokalnog i regionalnog plana upravljanja otpadom; obaveštava organe, organizacije i javnost o postupku izdavanja integrisane dozvole; priprema akt o izdavanju integrisane dozvole, vrši reviziju izdatih integrisanih dozvola i reviziju uslova u integrisanoj dozvoli; vodi registar izdatih integrisanih dozvola; izdaje dozvole za obavljanje delatnosti prometa naročito opasnih hemikalija distributerima; izdaje dozvole za korišćenje naročito opasnih hemikalija; izdaje dozvole za rad novoizgrađenim ili rekonstruisanim stacionarnim izvorima zagađivanja; izdaje privremeno odobrenje za rad; učestvuje u pripremi, donošenju i realizaciji programa zaštite životne sredine, lokalnih akcionih i sanacionih planova, kontroli i praćenju stanja životne sredine; predlaže i sprovodi preventivne i sanacione mere za zaštitu životne sredine; učestvuje u izradi programa kontrole kvaliteta vazduha i praćenje kvaliteta vazduha kroz lokalnu mrežu mernih stanica; dostavlja podatke o stanju kvaliteta vazduha iz lokalne mreže mernih stanica Agenciji; objavljuje podatke o kvalitetu vazduha i prezentuje podatke javnosti; izdaje dozvole za rad u pogledu ispunjenosti uslova zaštite vazduha od zagađivanja; utvrđuje mere i uslove zaštite od buke, učestvuje u određivanju akustičnih zona na teritoriji opštine i određuje mere zabrane i ograničenja; priprema lokalni akcioni plan zaštite od buke u životnoj sredini i stara se o njegovom sprovođenju; organizuje sprovođenje monitoringa buke; učestvuje u izradi godišnjeg programa zaštite zemljišta; priprema izveštaj o sprovođenju mera i aktivnosti utvrđenih godišnjim programom zaštite zemljišta; učestvuje u izradi programa monitoringa zemljišta; vodi bazu podataka o stanju i kvalitetu zemljišta; dostavlja izveštaj monitoringa zemljišta Agenciji; obaveštava javnost o kvalitetu i stanju zemljišta; dostavlja podatke i informacije za potrebe informacionog sistema, prikuplja podatke, formira i vodi lokalni registar izvora zagađivanja; predlaže i sprovodi preventivne i sanacione mere za zaštitu životne sredine; učestvuje u pripremi podataka za određivanje statusa ugrožene životne sredine; utvrđuje prioritete za sanaciju i remedijaciju; pribavlja saglasnost Ministarstva na predlog akta kojim se određuje status ugrožene životne sredine; priprema godišnji izveštaj o stanju životne sredine; dostavlja podatke Agenciji za izradu izveštaja o stanju životne sredine; redovno obaveštava javnost o stanju životne sredine; učestvuje u donošenju programa zaštite prirode; priprema izveštaje o stanju prirode na teritoriji opštine; učestvuje u donošenju planova i programa upravljanja prirodnim resursima i dobrima; učestvuje u izradi programa korišćenja sredstava budžetskog fonda za zaštitu i unapređivanje životne sredine; prati sprovođenje projekata iz oblasti životne sredine koji se sufinansiraju iz budžetskih sredstava; sprovodi aktivnosti za jačanje svesti o potrebi zaštite životne sredine; priprema akta o proglašenju zaštićenih područja; stara u o objavljivanju odluka o zaštićenim prirodnim dobrima u službenim glasilima i dostavlja odluke nadležnim organima i organizacijama; učestvuje u postupku davanja saglasnosti na planove i godišnje programe upravljanja zaštićenim područjem; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti zaštite životne sredine u okviru obrazovno-naučnog polja tehničko-tehnoloških ili društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
2) najmanje tri godine radnog iskustva u struci;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa isti ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 4. Imovinsko-pravni poslovi, u zvanju mlađi savetnik u Odeljenju za urbanizam, ekološke i imovinsko-pravne poslove, Odsek za imovinsko-pravne poslove – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Vodi postupak i priprema rešenja o konverziji, eksproprijaciji, deeksproprijaciji, administrativnom prenosu nepokretnosti; vodi postupak utvrđivanja zemljišta za redovnu upotrebu objekta; vodi postupak i zaključuje sporazume o naknadi za eksproprisanu nepokretnost; vodi postupak otuđenja i davanja u zakup građevinskog zemljišta javnim oglašavanjem; vodi postupak otuđenja građevinskog zemljišta neposrednom pogodbom; vodi postupak otkupa stanova u svojini opštine; vodi postupak pribavljanja neizgrađenog zemljišta u javnoj svojini; vodi postupak vraćanja zemljišta, izuzimanja zemljišta koje je određeno kao javno građevinsko; vodi postupka poništavanja rešenja o izuzimanju; priprema rešenje o utvrđivanju prava korišćenja; vodi postupak po zahtevima stranaka za vraćanje seoskih utrina i pašnjaka; prima na zapisnik sporazum o naknadi i obezbeđenju druge nepokretnosti; postupa po zamolnicama drugih organa; priprema rešenja o utvrđivanju prava korišćenja građevinskog zemljišta ranijim sopstvenicima; utvrđuje prestanak prava korišćenja zemljišta; odlučuje po prigovorima stranaka; organizuje uviđaj na terenu u saradnji sa službom za katastar nepokretnosti; predlaže nadležnim organima donošenje odgovarajućih opštih i pojedinačnih akata potrebnih za efikasniji rad na ovim poslovima; pribavlja po službenoj dužnosti neophodnu dokumentaciju; vodi prvostepeni upravni postupak; dostavlja upravna akta pravobraniocu; priprema zaključivanje sporazuma o naknadi; određuje veštačenje; sarađuje sa Komisijom opštine za otuđenje i davanje u zakup opštinskog zemljišta; izdaje overene prepise rešenja o nacionalizaciji objekata i građevinskog zemljišta; izdaje overene prepise rešenja o oduzetoj imovini po osnovu agrarne reforme; izdaje overene prepise rešenja postupajućeg organa; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca odseka, načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti pravne nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
2) najmanje jednu godinu radnog iskustva u struci ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca iz člana 1. stav 1. i 2. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa isti ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 5. Obligacioni, pravni i administrativni poslovi, u zvanju mlađi savetnik u Odeljenju za građevinske poslove, ozakonjenje objekata i stambene poslove – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Vrši neposrednu primenu odluke o građevinskom zemljištu i na osnovu donetih rešenja i akata Skupštine i Opštinske uprave priprema predloge – nacrte ugovora; obračunava doprinos za uređivanje građevinskog zemljišta u skladu sa važećom odlukom Skupštine koja reguliše tu materiju i prosleđuje ih nadležnom organu za overu; pruža stručnu pomoć komisiji Skupštine opštine za otuđenje i davanje u zakup građevinskog zemljišta prilikom sprovođenja javnih oglasa za otuđenje i davanje u zakup zemljišta; pruža pravnu pomoć oko ugovaranja gde je to neophodno; učestvuje u izradi nacrta akata koji se odnose na rad u oblasti građevinskog zemljišta; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti pravne nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
2) najmanje jednu godinu radnog iskustva u struci ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca iz člana 1. stav 1. i 2. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa isti ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 6. Koordinator kancelarije za saradnju sa pravosudnim organima i advokatskim kancelarijama, u zvanju mlađi savetnik u Odeljenju za poslove organa opštine, opštu upravu i zajedničke poslove, Kancelarija za saradnju sa pravosudnim organima i advokatskim kancelarijama – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Obavlja poslove pripreme dokumentacije za potrebe pravnih radnji pred sudovima i drugim nadležnim organima radi ostvarivanja zaštite imovinskih prava i interesa opštine, njenih organa i organizacija i drugih pravnih lica čije se finansiranje vrši iz budžeta opštine ili iz drugih sredstava opštine, a preko angažovanih advokatskih kancelarija; priprema delove mišljenja u vezi zaključivanja pravnih poslova imovinske prirode pravnim licima čije imovinske interese i prava zastupa angažovana advokatska kancelarija, kao i drugim licima, na njihov zahtev; obavlja normativno-pravne poslove vezane za prikupljanje podataka neophodnih za izradu nacrta, odnosno predloga svih vrsta normativnih i drugih akata iz nadležnosti kancelarije; obavlja poslove vezane za pripremu potrebne dokumentacije i učestvovanje u izradi predloga upravnih akata, kao i druge poslove po nalogu načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti pravne nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
2) najmanje jednu godinu radnog iskustva u struci ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca iz člana 1. stav 1. i 2. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa isti ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 7. Rukovodilac Odseka za poslove arhive, u zvanju savetnik u Odeljenju za poslove organa opštine, opštu upravu i zajedničke poslove, Odsek za poslove arhive – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Rukovodi, organizuje i planira rad Odseka, pruža stručna uputstva, koordinira i nadzire rad zaposlenih u Odseku; stara se o zakonitom, pravilnom i blagovremenom obavljanju poslova u Odseku; prati i analizira stanje u oblastima iz delokruga Odseka i predlaže i planira mere za unapređenje stanja; stara se o primeni zakona, strategija, strateških dokumenata i drugih propisa iz delokruga Odseka; koordinira rad na pripremi izrade nacrta, odnosno predloga opštih i drugih akata iz delokruga Odseka; stara se o zakonitom, pravilnom i blagovremenom izvršavanju poslova iz oblasti kancelarijskog poslovanja po propisima o kancelarijskom poslovanju i arhivskoj građi; prati rad arhivara; koordinira sa rukovodiocima organizacionih jedinica; vodi evidenciju o pečatima Opštinske uprave; vodi evidencije u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju i arhivskoj građi; sarađuje sa predstavnicima Istorijskog arhiva Užice; kontroliše da li su obrađivači pravilno upisali podatke na omotu predmeta; kontroliše da li predmeti sadrže sve upisane priloge; organizuje pravilan smeštaj, čuvanje i predaju arhivske građe i poštovanje propisanih rokova za arhiviranje predmeta; obavlja poslove izlučivanja bezvrednog registraturskog materijala i predmeta iz arhivskog depoa po proteku roka čuvanja; obavlja poslove predaje arhivske građe organa opštine nadležnom arhivu; učestvuje u svojstvu izvestioca na sednicama organa opštine; priprema izveštaje i druge materijale kojima se informišu nadležni organi o radu, stanju i problemima u Odseku; prati i odobrava objavljivanje informacija od javnog značaja iz oblasti Odseka; neposredno učestvuje u rešavanju najsloženijih predmeta iz nadležnosti Odseka i potpisuje sva pojedinačna akta koja nastaju u radu Odseka; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti ekonomske nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
2) najmanje tri godine radnog iskustva u struci;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa isti ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 8. Pružanje informacija strankama, u zvanju savetnik u Odeljenju za poslove organa opštine, opštu upravu i zajedničke poslove, Odsek za poslove arhive – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Davanje uputstava i potrebnih obaveštenja strankama o tome kako da ostvare svoja prava i regulišu obaveze kod organa opštine; pružanje pomoći strankama pri popunjavanju odgovarajućih obrazaca zahteva i obaveštavanje stranaka o iznosu propisane administrativne takse uz zahtev; poslovi prijema pošte i klasifikacije predmeta za potrebe organa opštine; poslovi prijema i klasifikacije rešenih predmeta, odlaganja, arhiviranja i razvođenja akata; kontrola da li su obrađivači pravilno upisali podatke na omotu predmeta; kontrola da li predmeti sadrže sve upisane priloge; pravilan smeštaj, čuvanje i predaja arhivske građe i poštovanje propisanih rokova za arhiviranje predmeta; poslovi izlučivanja bezvrednog registraturskog materijala i predmeta iz arhivskog depoa po proteku roka čuvanja; predaja arhivske građe organa opštine nadležnom arhivu i drugi poslovi, u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca odseka, načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti ekonomske nauke ili komunikologije u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
2) najmanje tri godine radnog iskustva u struci;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa isti ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 9. Kancelarijski poslovi, u zvanju viši referent u Odeljenju za poslove organa opštine, opštu upravu i zajedničke poslove, Odsek za poslove pisarnice – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Obavlja administrativne i tehničke poslove prijema i kontrole ispravnosti i kompletnosti akata i podnesaka iz nadležnosti organa opštine; klasifikuje podneske po oblastima za svako odeljenje i službu; daje uputstava i potrebna obaveštenja strankama o tome kako da ostvare svoja prava i regulišu obaveze kod organa opštine; pruža pomoć strankama pri popunjavanju odgovarajućih obrazaca i zahteva; stara se o naplati propisane administrativne takse uz primljene podneske; overava punomoćja, prepise, rukopise i potpise i vodi upisnik za overu potpisa, rukopisa i prepisa; evidentira prispelu poštu u odgovarajuće knjige primljene pošte; raspoređuje i dostavlja akta, predmete, račune, službene listove i publikacije u rad organima opštine; kontroliše da li su obrađivači pravilno upisali podatke na omotu predmeta; kontroliše da li predmeti sadrže sve upisane priloge; obavlja administrativne i tehničke poslove prijema i klasifikacije rešenih predmeta, odlaganja, arhiviranja i razvođenja akata; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca odseka, načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju;
2) najmanje pet godina radnog iskustva u struci;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa isti ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 10. Inspektor za saobraćaj i puteve, u zvanju mlađi savetnik u Odeljenju za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Vrši manje složene poslove inspekcijskog nadzora nad izvršavanjem zakona i drugih propisa na održavanju, zaštiti, izgradnji i rekonstrukciji lokalnih i nekategorisanih puteva i prati stanje saobraćajnih znakova na putevima; izdaje rešenja i naloge za postavljanje vertikalne i horizontalne saobraćajne signalizacije, kao i za postavljanje elastičnih zaštitnih ograda, vrši i nadzor nad primenom opštinskih odluka u kojima se reguliše saobraćaj i saobraćajna signalizacija; izdaje dozvole za vršenja istovara i utovara robe iz motornih vozila; sačinjava zapisnike o uviđaju i saslušanju stranaka; vrši inspekcijski nadzor nad zakonitošću u obavljanju drumskog lokalnog prevoza i to: vanlinijskog prevoza putnika, linijskog i vanlinijskog prevoza stvari, prevoza za sopstvene potrebe lica i stvari i autotaksi prevoza; pregleda vozila i kontroliše potrebnu dokumentaciju za vozila, pregleda autobuska stajališta, kontroliše važeće redove vožnje, ugovore o vanlinijskom prevozu sa spiskom putnika, otpremnice i spiskove radnika u prevozu za sopstvene potrebe; utvrđuje identitet prevoznika, voznog osoblja i drugih odgovornih lica za obavljanje prevoza, kao i nadzor nad primenom opštinskih odluka u kojima se reguliše prevoz u drumskom saobraćaju; sačinjava zapisnike o uviđaju i saslušanju stranaka; preduzima upravne mere za koje je zakonom ovlašćen; donosi rešenje i stara se o njihovom sprovođenju; podnosi zahteve za pokretanje prekršajnog postupka, odnosno krivične prijave i prijave za privredni prestup; sarađuje sa drugim inspekcijama u cilju efikasnijeg vršenja nadzora; predlaže mere za bezbedno odvijanje saobraćaja; radi izveštaje za Skupštinu opštine, Opštinsko veće i nadležne republičke organe; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne odnosno stručne oblasti saobraćajno inženjerstvo u okviru obrazovno-naučnog polja tehničko-tehnoloških nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
2) najmanje jednu godinu radnog iskustva u struci ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca iz člana 1. stav 1. i 2. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima i položen ispit za inspektora ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa iste ne položi prestaje radni odnos.

RADNO MESTO 11. Administrativni i normativni poslovi, u zvanju saradnik u Odeljenju za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti – 1 izvršilac.

Opis poslova radnog mesta:
Stara se o sistematičnom i ažurnom vođenju predmeta iz delokruga Odeljenja, omogućava dostupnost podataka o toku svakog pojedinačnog predmeta; daje i prima obaveštenja i informacije iz oblasti inspekcije, pomaže strankama u postupku podnošenja i popunjavanja zahteva i drugih obrazaca, a u cilju ostvarivanja njihovih prava ili obaveza; prima i razvrstava zahteve i predstavke građana; prima zahteve za slobodan pristup informacijama od javnog značaja iz delokruga Odeljenja; obaveštava tražioca o posedovanju informacija i obezbeđuje uvid u dokument koji sadrži traženu informaciju; dostavlja informaciju na odgovarajući način; pruža tražiocima neophodnu pomoć za ostvarivanje njihovih prava utvrđenih Zakonom o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja; pomaže u izradi akata; vodi evidencije za potrebe Odeljenja; pruža podršku u obradi podataka iz delokruga rada; vrši prijem i ekspediciju pošte; obavlja poslove odlaganja, čuvanja i arhiviranja dokumentacije; obavlja evidencione i dokumentaciono-arhivske poslove od značaja za rad inspekcije; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika odeljenja i načelnika uprave.

Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti preduzetni menadžment u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine;
2) najmanje tri godine radnog iskustva u struci;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs, ali licu koje u roku od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa isti ne položi prestaje radni odnos.

III Vrsta radnog odnosa:
Na radnim mestima radni odnos se zasniva na neodređene vreme.

IV Mesto rada:
Čajetina, Aleksandra Karađorđevića br. 34

V Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:
U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VI Postupak i način provere kompetencija:

1. Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).
1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).
1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

2. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1. Za radno mesto pod rednim brojem 1.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravno-pravni poslovi iz oblasti opšti upravni postupak – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Zakon o turizmu i Zakon o privrednim društvima – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

2.2. Za radno mesto pod rednim brojem 2.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravno-pravni poslovi iz oblasti opšti upravni postupak – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Zakon o poreskom postupku i poreskoj administraciji i Zakon o finansiranju lokalne samouprave – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

2.3. Za radno mesto pod rednim brojem 3.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi iz oblasti metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Zakon o zaštiti životne sredine i Zakon o proceni uticaja na životnu sredinu – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

2.4. Za radno mesto pod rednim brojem 4.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravno-pravni poslovi iz oblasti opšti upravni postupak – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Zakon o planiranju i izgradnji i Zakon o eksproprijaciji – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

2.5. Za radno mesto pod rednim brojem 5.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativni poslovi iz oblasti tehnike obrade i izrade pregleda podataka – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Zakon o planiranju i izgradnji i Zakon o javnoj svojini – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

2.6. Za radno mesto pod rednim brojem 6.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravno-pravni poslovi iz oblasti opšti upravni postupak – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Zakon o planiranju i izgradnji i Zakon o eksproprijaciji – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

2.7. Za radno mesto pod rednim brojem 7.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravno-pravni poslovi iz oblasti opšti upravni postupak – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Uputstvo o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave i Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

2.8. Za radno mesto pod rednim brojem 8.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno tehnički poslovi iz oblasti kancelarijsko poslovanje – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Uputstvo o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave i Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

2.9. Za radno mesto pod rednim brojem 9.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno tehnički poslovi iz oblasti kancelarijsko poslovanje – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Uputstvo o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave i Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

2.10. Za radno mesto pod rednim brojem 10.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada inspekcijski poslovi iz oblasti postupak osnove prekršajnog prava i prekršajni postupak – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Zakon o prevozu tereta u drumskom saobraćaju i Zakon o putevima – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno) i

2.11. Za radno mesto pod rednim brojem 11.
– posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravno-pravni poslovi iz oblasti opšti upravni postupak – proveravaće se putem pisane simulacije (pismeno);
– posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta Uputstvo o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave i Zakon o inspekcijskom nadzoru – proveravaće se putem usmene simulacije (usmeno).

3. Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama, i to za sva radna mesta kompetencije:
– upravljanje informacijama;
– upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata;
– orjentacija ka učenju i promenama;
– izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa i
– savesnost, posvećenost i integritet;
a za radno mesto pod rednim brojem 7. pored napred navedenih ponašajnih kompetencija, proveravaće se i kompetencija
– upravljanje ljudskim resursima.

4. Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa Konkursnom komisijom (usmeno).

VII Dostavljanje dokaza pri podnošenju prijave:
Ako imate važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da posedujete digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja ove kompetencije, možete taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.
Napomena: Ako ne dostavite navedeni dokaz, provera kompetencije „Digitalna pismenost” izvršiće se pismeno. Ako konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je Vaša digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaćemo Vas na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.

VIII Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka:
Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od 5 radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:
1) original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
2) original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo)
3) uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci (izdato nakon objavljivanja ovog oglasa);
4) uverenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak ni postupak istrage (izdato nakon objavljivanja ovog oglasa);
5) dokazi za prednost pri zapošljavanju po Zakonu o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica i
6) dokaz da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama Osnovnih sudova, odnosno Opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u Osnovnim sudovima, odnosno Opštinskim upravama.
Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16 i 95/18 – autentično tumačenje), za kandidate pribavlja:
1) uverenje o državljanstvu;
2) izvod iz matične knjige rođenih;
3) dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima.

Međutim, ako u Vašoj prijavi navedete da želite sami da dostavite ova dokumenta, tada ih morate dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od 5 radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.

IX Prednost kod izbora kandidata:
Na ovom konkursu, prednost na izbornoj listi, u slučaju jednakog broja bodova kandidata, imaće dete palog borca, ratni vojni invalid i borac u skladu sa članom 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica („Službeni glasnik RS”, broj 18/20).

X Prijava na javni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave:
Obrazac prijave dostupan je na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine Čajetina www.cajetina.org.rs u rubrici „Konkursi, pozivi, obaveštenja“ ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti na pisarnici Opštinske uprave opštine Čajetina.
Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.
Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave u organu/službi/organizaciji na brojeve telefona ili imejl adrese navedene u obrascu prijave.

XI Rok za podnošenje prijava:
Rok za podnošenje prijava je 15 dana i počinje da teče od dana 21. decembra 2024. godine, a okončava se dana 6. januara 2025. godine.

XII Adresa na koju se podnose prijave:
Poštom preporučeno na adresu Opštinska uprava opštine Čajetina, Aleksandra Karađorđevića br. 34, 31310 Čajetina ili neposredno predajom na pisarnicu Opštinske uprave opštine Čajetina, sa naznakom „Za javni konkurs – radno mesto pod brojem____(upisati redni broj radnog mesta iz teksta konkursa)”.

XIII Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak:
Izborni postupak će se sprovoditi u prostorijama Opštinske uprave opštine Čajetina, u Čajetini, Ulica Aleksandra Karađorđevića 34, s tim što će kandidati o datumu i vremenu biti obavešteni na kontakte (brojeve telefona ili imejl adrese) navedene u obrascu prijave.

XIV Obaveza probnog rada
Ako na ovom konkursu prvi put zasniva radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave ili nema položen državni stručni ispit ili ispit za inspektora za radna mesta pod brojem 2. i 10., izabrano lice ima obavezu da bude na probnom radu u trajanju od 6 meseci od zasnivanja radnog odnosa.

Napomena: Ako zadovolji na probnom radu i do isteka probnog rada položi državni stručni ispit i ispit za inspektora za radna mesta pod bojem 2. i 10., lice nastavlja rad na radnom mestu na neodređeno vreme.
Ako ne zadovolji na probnom radu ili do isteka probnog rada ne položi državni stručni ispit ili ispit za inspektora za radna mesta pod bojem 2. i 10., licu prestaje radni odnos.

XV Lice zaduženo za davanje obaveštenja o konkursu:
Ivana Penezić, telefon: +381 62 8861 429, u periodu od 11,00 do 13,00 časova.

* Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
* Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

Ovaj oglas objavljen je na oglasnoj tabli i na internet stranici Opštine Čajetina www.cajetina.org.rs u rubrici „Konkursi, pozivi, obaveštenja“.
Obaveštenje o oglašenom javnom konkursu za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta objavljeno je u dnevnim novinama „Danas“ koje se distribuiraju za celu teritoriju Republike Srbije.

Ostavite komentar

avatar
500