Naslovna Vesti Opština Čajetina zapošljava! Evo koje radno mesto je otvoreno i kako da...

Opština Čajetina zapošljava! Evo koje radno mesto je otvoreno i kako da konkurišete

0
Foto: GZS

JAVNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKOG RADNOG MESTA U OPŠTINSKOJ UPRAVI OPŠTINE ČAJETINA

RADNO MESTO Rukovodilac Odeljenja za privredu i lokalno-ekonomski razvoj

I Organ/služba/organizacija u kom/kojoj se radno mesto popunjava:
Opštinska uprava opštine Čajetina, u Čajetini, Aleksandra Karađorđevića br. 34

II Radno mesto koje se popunjava:
Rukovodilac Odeljenja za privredu i lokalno-ekonomski razvoj, u zvanju samostalni savetnik u Opštinskoj upravi opštine Čajetina u Odeljenju za privredu i lokalno- ekonomski razvoj – 1 izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta:
Rukovodi, organizuje i planira rad Odeljenja, pruža stručna uputstva, koordinira i nadzire rad zaposlenih u Odeljenju; stara se o zakonitom, pravilnom i blagovremenom obavljanju poslova u Odeljenju; prati stanje u oblastima iz delokruga Odeljenja kao i realizaciju utvrđenih politika u tim oblastima i predlaže podsticajne mere za njihovo unapređenje; koordinira rad na pripremi izrade nacrta, odnosno predloga opštih i drugih akata iz delokruga Odeljenja; priprema analize, informacije i izveštaje iz delokruga Odeljenja; učestvuje u svojstvu izvestioca na sednicama organa opštine; priprema izveštaje i druge materijale kojima se informišu nadležni organi o radu, stanju i problemima u Odeljenju; prati i odobrava objavljivanje informacija od javnog značaja iz oblasti Odeljenja; ostvaruje saradnju sa međunarodnim organizacijama, nadležnim ustanovama i institucijama na opštinskom, regionalnom i republičkom nivou u cilju usaglašavanja mera za brži privredni razvoj opštine, kao i poslovnim udruženjima i udruženjima građana; koordinira poslove vezane za planiranje, pripremu i realizaciju razvojnih projekata i kapitalnih investicija u oblasti javne infrastrukture i pruža pomoć Komisiji za strateško planiranje; ostvaruje saradnju i koordinira rad Odeljenja sa radom drugih odeljenja Opštinske uprave; prati i vrši analizu poslova vezanih za poljoprivredu, vodoprivredu, turizam, kao i drugih poslova vezanih za privredu; objedinjava i priprema predloge finansijskih planova u postupku donošenja odluke o budžetu i prati njeno izvršenje; učestvuje u pripremi plana javnih nabavki; rešava u prvostepenom upravnom postupku visokog nivoa složenosti upravne predmete iz delokruga Odeljenja; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu:
1) Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
2) najmanje pet godina radnog iskustva u struci;
3) državljanstvo Republike Srbije;
4) punoletstvo;
5) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
6) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

V Vrsta radnog odnosa:
Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređene vreme.

VI Mesto rada:
Čajetina, Aleksandra Karađorđevića br. 34

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:
U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

IX Dostavljanje dokaza pri podnošenju prijave:
Ako imate važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da posedujete digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja ove kompetencije, možete taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.
Napomena: Ako ne dostavite navedeni dokaz, provera kompetencije „Digitalna pismenost” izvršiće se pismeno. Ako konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je Vaša digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaćemo Vas na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.

X Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka:
Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od 5 radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:
1) original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
2) original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo)
3) uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci (izdato nakon objavljivanja ovog oglasa);
4) uverenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak ni postupak istrage (izdato nakon objavljivanja ovog oglasa);
5) dokazi za prednost pri zapošljavanju po Zakonu o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica i
6) dokaz da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama Osnovnih sudova, odnosno Opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u Osnovnim sudovima, odnosno Opštinskim upravama.
Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Do 26. jula možete konkurisati na ovo radno mesto.

Više informacija kao i obrazac za prijavu možete pronaći na zvaničnom sajtu opštine Čajetina klikom OVDE

Ostavite komentar

avatar
500