Da li možete da nam kažete koliko posetilaca je koristilo Gondolu u prvih 6 meseci ove godine?
U prvih šest meseci ove godine Gondolom se vozilo oko 110000 putnika. Poredeći broj putnika sa prvom polovinom prošle godine, uvideli smo da interesovanje ne opada, a od početka rada gondole prevezeno je nešto više od 800000 putnika. Ima tu dosta gostiju koji se prevoze gratis jer mi izlazimo u susret kroz različite društveno odgovorne aktivnosti, dajući podršku deci i marginalizovanim grupama.
Gondola organizuje veliki broj događaja tokom čitave godine. Koliko su posetioci zainteresovani za učešće u tim događajima i radionicama?
Mi smo uveli dodatne sadržaje kojima smo zainteresovali ljude da duže ostanu na stanicama i da osim same vožnje imaju dodatni ugođaj. Naš cilj je da putnici ponesu iskustvo sa gondole, da to bude impresija i emocija, a ne samo prevoz od početne do poslednje stanice, već da imaju u čemu da uživaju i da pokažemo čime sve Zlatibor raspolaže.
Ove godine kroz program besplatnih aktivnosti „Doživi ritam leta“ nastavljamo sa promocijom zdravih stilova života i sportova koji nisu toliko popularni, a mogli bi da budu – paraglajding i streličarstvo. U saradnji sa Edukativnom razvionicom i NS Pro Group, svake srede i četvrtka organizujemo dečije radionice engleskog jezika, slikanja, robotike, tradicionalnh igara i sl.
Ističem da imamo i dalje saradnju sa Čigotom, gde promovišemo zdrave stilove života, merimo telesnu masu, pripremaju se zdravi zalogaji, rade se vežbe ide se u šetnju i sl. Prošle godine je posebno bio popularan bioskop na otvorenom koji je u ponudi i ove letenje sezone.
Naš cilj je da pružimo dosta besplatnih sadržaja kako za decu, tako i za odrasle. Trudimo se da imamo za svakog po nešto, a ukoliko gosti ne žele da učestvuju u događajima, mogu da odmore u našem kafiću na vrhu Tornika. Posebno smo ponosni na liniju suvenira koju smo pripremili. Pokazalo se da su suveniri bila dobra odluka, veoma su kvalitetni i proizvedeni u Srbiji. Trudimo se da na različite načine podržimo lokalno preduzetništvo, zajedno sa svim drugim sadržajima i aktivnostima koje možemo da ponudimo turistima.
Stanovnici opštine Čajetina imaju opciju kupovine karata po povoljnijoj ceni. Da li možete da nam kažete da li te pogodnosti i koriste?
Na godišnjem nivou oko 10 000 stanovnika Opštine Čajetina se vozi gondolom na karte po povlašćenim cenama, a prve godine je bila najveća zainteresovanost. Stanovnici su od početka gradnje podržavali ideju gondole i mislim da su sada zadovoljni što ovakav sadržaj postoji. Drago nam je da naši meštani često posećuju događaje koje mi organizujemo, dovode decu i aktivno učestvuju.
Klikom OVDE pogledajte kako možete kupiti kartu po povlašćenoj ceni
Kako napreduje izgradnja upravne zgrade Gold Gondole i koji nas sve sadržaji očekuju na tom mestu?
Izgradnja upravne zgrade se ne odvija dinamikom koju smo mi očekivali, ali verujem da ćemo u narednih godinu dana uspeti da završimo sve ono što je projektom planirano. Za sada su u završnoj fazi radovi u prizemlju i na galeriji. U prizemlju je predviđen prostor za prodaju karata, a ulaz i izlaz će se nalaziti u zgradi, pa će se gosti nakon kupovine karata direktno ukrcavati na platformu za vožnju.
Na galeriji će biti kafić i mesto za odmor, a ko želi moći će da provede i vreme na terasi. Tu će biti i edukativni centar, mesto gde će roditelji moći da ostave decu, koja će moći da se zabave, ali i da nauče nešto novo.
Zbog nestandardnog radnog vremena, deo zgrade će biti opredeljen i za decu naših zaposlenih koji će moći da ih tu dovedu nakon vrtića. O mališanima će se brinuti zaposleni koji su obučeni za to i sa njima provoditi kvalitetno vreme.
Osim svega toga biće i restoran na vrhu sa lepom terasom i zaista svi ti sadržaji su toliko interesantni i daće Zlatiboru još jednu dodatnu crtu nekih novina i sigurno pomeranja standarda u pružanju usluga gostima.
Da li su u planu neki novi sadržaji koji do sada nisu bili deo ponude?
Pored svih ovih događaja koje sam spomenula, ono što je novina je i predavanje Ranka Rajovića, poznatog lekara koji se bavi proučavanjem i razvojem mozga kod dece, što u zadnje vreme razvoja ovih tehnologija postaje jako važno, tako da smo u saradnji sa Kulturnim centrom Zlatibor organizovali predavanje.
Predavanje je samo uvod u NTC radionice koje je na osnovu svojih proučavanja osmislio upravo gospodin Rajović. Besplatna predavanja će biti organizovana svakog četvrtka na međustanici gondole, pod stručnim vođstvom, gde će roditelji moći da ostave svoju decu da se zabave kroz učenje. Želimo da približimo NTC program i veće mogućnosti razvoja dece, njihov boravak u prirodi i udaljavanja od tehnologija.
Ono što je zanimljivo, to je i škola fotografije koja nas očekuje.
Posebno sam ponosna i na modnu reviju koju smo organizovali sa poznatim dizajnerom Igorom Todorovićem. To predstavlja jedan iskorak, nešto drugačije, modna revija u prirodi u jednom drugačijem ambijentu, u spoju prirode, Zlatibora i luksuza koji se nudi na modnim pistama.
Rad u Gondoli je izazovan i verovatno na određenim pozicijama nije lako raditi, naročito sada kada su visoke temperature i kada je jača turistička sezona. Da li možete da nam kažete na koji način se Vaše preduzeće trudi da olakša rad zaposlenima?
Mi se trudimo da vodimo računa o potrebama zaposlenih. Pored zadovoljavanja standardnih potreba, koje su u skladu sa zakonom i aktima preduzeća, trudimo se da im obezbedimo što bolje uslove za rad. Trudimo se da nabavimo mimo obaveznih delova opreme i ono što će olakšati rad zaposlenih, prilagođene uniforme i ostalu opremu u skladu sa vremenskim uslovima.
Pored toga stalno radimo na treninzima, edukacijama i obukama u različitim smerovima, ne samo u tehničkom smislu, gde se nekoliko puta godišnje organizuju posete drugim centrima koji imaju žičare. Organizuju se posete Francuskoj i Austriji – centrima koji imaju više iskustva sa upravljanjem i održavanjem ovakvih sistema žičara, posećuju se, razgovara se sa tim ljudima. Pored toga održavaju se i ovde obuke na licu mesta.
Radimo na razvoju timskog duha, trudimo se da unapredimo lične kapacitete zaposlenih i trudimo se da radimo na ličnom razvoju kolega u smeru koji oni žele i za koje imaju afinitete.
Pružamo razne mogućnosti, organizujemo team building aktivnosti najmanje jednom godišnje i ono što želimo, a mislimo da smo i postigli, je da gondola bude poželjan poslodavac odnosno mesto gde ljudi žele da rade.
Trudimo se i kroz finansijski deo da unapredimo kvalitet života zaposlenih, jer je to najvažnije. Plate su u rangu pravila koje propisuju lokalne samouprave ali se zaista trudimo da kroz različite bonuse nagradimo naše zaposlene, tako da mislim da su to dobre stvari i idemo u pravcu stvaranja još boljeg tima koji može da iznese sve ove sadržaje.
Samoj sebi vrlo često kažem i podsetim se da mi radimo samo tri i po godine i da je nama svima ovo novo. Niko od nas nije radio na ovakvim poslovima, svako je imao neku svoju ekspertizu koju smo preneli ovde i jako sam zadovoljna celim timom i puno toga smo pružili. Kolege su pratile sve te ideje i projekte koje smo stavljali pred njih i očekujem da budemo sve bolji i bolji.
Autor: Glas Čajetine
*Strogo zabranjeno preuzimanje celog ili delova teksta bez pisane saglasnosti autora.
Ostavite komentar